
Han participat 550 nens i nenes, i hem rebut contes de molta qualitat.
Volem agrair tos els participants i les escoles que ho han fet possible.
A continuació el llistat de contes premiats de la 4a edició, un primer premi per les categories A,B,C i D, i una menció especial per la categoria C.
Premi Categoria A de 8 a 9 anys (3r de Primària) “La Màquina del temps” Pseudònim TIGERSHARK d’Oriol Moreno Llàcer.
Premi Categoria B de 9 a 10 anys (4t de Primària) “Clara i els pirates misteriosos” Pseudònim NIKKA de Maria Serrano Grech.
Premi Categoria C de 10 a 11 anys (5è de Primària) “La fada pastisseta” Pseudònim Senyor unicorn de Martín Alonso López.
Menció especial Categoria C de 10 a 11 anys (5è de Primària) “La caixa dels records” Pseudònim Carly d’Anna González.
Premi Categoria D de 11 a 12 anys (6è de Primària) “La desaparició del Mag Harry” Pseudònim lilo305 de Clàudia Luna Luque.
MOLTES GRACIES!!!
Anirem publicant els contes al bloc!